Reklama

Dobra komórka to tania komórka

Według Nokii tanie i ekonomiczne telefony będą podstawową ofertą firmy w najbliższym czasie. Prezes Nokii Jorma Ollila powiedział, że rynek konsumentów nastawionych przede wszystkim na przekaz głosu, a nie transmisję danych, stanowi 70 proc.całej sprzedaży firmy.

Warto zauważyć, że Nokia jest największym na świecie producentem telefonów komórkowych (ma 30 proc. udziałów w globalnej sprzedaży) między innymi dzięki temu, że produkuje urządzenia dla wszystkich segmentów rynku. Jednak mimo szybkiego wprowadzania wszystkich nowinek Nokia wyraźnie zapowiada, że koncentrować się będzie na dostarczaniu tanich i prostych rozwiązań dla

Reklama

osób, które po prostu potrzebują przenośnego telefonu.

Enter

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Nokia | firmy | komórka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje