Cztery lata Dialogu we Wrocławiu

Telefonia Lokalna Dialog w listopadzie przyłączyła stutysięcznego abonenta w Regionie Wrocław. Jest nim Zakład Energetyczny Wrocław. Pierwszym abonentem, który cztery lata temu (14 listopada 1998) został przyłączony do sieci Dialog, było handlowe Centrum Bielany. Dwa lata później, w listopadzie 2000, trzydziestotysięcznym klientem Regionu został hotel Holiday Inn.

Telefonia Lokalna Dialog w listopadzie przyłączyła stutysięcznego abonenta w Regionie Wrocław. Jest nim Zakład Energetyczny Wrocław. Pierwszym abonentem, który cztery lata temu (14 listopada 1998)  został przyłączony do sieci Dialog, było handlowe Centrum Bielany. Dwa lata później, w listopadzie 2000, trzydziestotysięcznym klientem Regionu został hotel Holiday Inn.

Dialog konsekwentnie rozwija pakiet usług transmisji danych, dostępu do internetu, usługi połączeń głosowych są uzupełniane telefonią VoIP (połączenia głosowe poprzez sieć internet). Do końca bieżącego roku firma przewiduje przyłączenie w Regionie Wrocław dwudziestotysięcznego internauty.

Efektywność operatora jest m.in. mierzona ilością obsługiwanych "linii dzwoniących" na jednego pracownika i osiągnęła w Regionie Wrocław wartość równą 830 linii. Dla porównania średnia w całej spółce to 300 linii, w Netii - 256, w El-Net - 211, a w TP SA - 197. W Europie wskaźnik ten wynosi odpowiednio: ItaliaTelecom 468 linii na jednego pracownika, węgierski MATAV - 316, France Telecom - 255, a Cesky Telekom - 253.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wrocław | dialog | W.E.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy