Reklama

Coca Cola przez i-mode

Na ulicach Tokyo za kilka tygodni pojawią się automaty z napojami w puszkach, które można będzie kupić przez telefon komórkowy wyposażony w przeglądarkę internetową i-mode. To rezultat umowy, podpisanej w zeszłym tygodniu przez Coca-Colę, NTT DoCoMo i korporację Itochu.

Firmy współpracują od października roku ubiegłego, kiedy to rozpoczęto przygotowywanie dokładnych założeń nowego serwisu. Tymczasowa nazwa to "projekt i-sprzedaż". Latem, dzięki telefonom zgodnym z i-mode, klienci będą mogli zakupić bezgotówkowo napoje Coca-Coli ze specjalnie oznaczonych maszyn. Dodatkowo, na wyświetlaczach pojawiać się będą reklamy, a użytkownicy otrzymają punkty, za które również będą mogli nabyć produkty w puszkach.

Reklama

Pierwsze automaty pojawią się już latem, tylko w Tokyo, ale w razie sukcesu trójka planuje wprowadzić je w całej Japonii, poszerzając jednocześnie asortyment produktów dostępnych bezgotówkowo przez telefon.

(Mobile.net.pl)

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: telefon | automaty | Cola | Coca-Cola

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje