Centrex, czyli głos w sieciach IP

Lucent Technologies poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży systemu telefonii IP (Internet Protocol), dzięki któremu operatorzy telekomunikacyjni będą mogli świadczyć pełne usługi głosowe Centrex klientom posiadającym sieci LAN, którzy obecnie mogą korzystać jedynie z usług transmisji danych i wideo.

Lucent Technologies poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży systemu telefonii IP (Internet Protocol), dzięki któremu operatorzy telekomunikacyjni będą mogli świadczyć pełne usługi głosowe Centrex klientom posiadającym sieci LAN, którzy obecnie mogą korzystać jedynie z usług transmisji danych i wideo.

Nowy model bramy iMerge umożliwia operatorom systemów transmisji głosu i danych świadczenie usług telefonii IP większej liczbie abonentów bez konieczności instalowania dodatkowych urządzeń (pojedyncza platforma obsługuje ponad 10 000 abonentów). Ponadto zawiera w pełni nadmiarowy, zintegrowany przełącznik Ethernetowy wyposażony w wiele interfejsów sieciowych i posiadający zaawansowane możliwości w zakresie konfiguracji i utrzymywania.

Brama iMerge, która wchodzi w skład oferty Converged Network Solutions Lucenta, jest przeznaczona na rynek obsługiwany obecnie przez sieci hybrydowe HFC (Hybrid Fiber-Coax) lub FTTH (Fiber-to-the-Home), z których usług korzysta ponad 70 milionów abonentów telewizji kablowych w USA.

Reklama

iMerge Centrex Gateway został uznany za jeden z najlepszych produktów wystawianych na targach InternetTelephony Conference and Exposition 2001, które odbyły się w San Diego w dniach 3-5 października 2001 r.

Więcej informacji: www.lucent.com oraz http://www.lucent.com.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy