Centrala roku

Czasopismo Internet Telephony przyznało centrali OmniPCX 4400 Alcatela tytuł "produktu roku" w kategorii telefonia LAN. Nagroda przeznaczona jest dla innowacyjnych produktów i usług, które przysłużyły się do rozwoju telefonii internetowej.

Czasopismo Internet Telephony przyznało centrali OmniPCX 4400 Alcatela tytuł "produktu roku" w kategorii telefonia LAN. Nagroda przeznaczona jest dla innowacyjnych produktów i usług, które przysłużyły się do rozwoju telefonii internetowej.

OmniPCX 4400 to nowoczesna centrala komunikacji głosowej, charakteryzująca się otwartą architekturą klient-serwer, oferuje skalowalność w przedziale od 50 do 50000 użytkowników i bezpośrednią obsługą protokołu TCP/IP. Produkt ten jest w pełni przygotowany do tego, aby przejąć funkcję internetowej centrali abonenckiej instalowanej w siedzibie klienta.

OmniPCX 4400 zapewnia udoskonalone możliwości łączenia w protokole IP, obsługę szerokiej gamy telefonów internetowych (z serii IP Reflexes?), interfejs IP do koncentratora telefonii głosowej oraz mechanizmy wyboru dróg połączeniowych w funkcji jakości połączenia (QoS). Rozwiązanie to zapewnia długookresowe zabezpieczenie inwestycji dzięki możliwości wykorzystania aplikacji, terminali i płyt interfejsu na innej platformie. OmniPCX 4400 zapewnia stuprocentową zgodność na poziomie elektroniki i aplikacji oraz zgodność operacyjną ze standardowymi centralami abonenckimi (w standardzie QSIG).

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy