Brawa dla konkurencji

"Gratulujemy sieci Plus GSM zdobycia nagrody GSM Association za produkt Program obsługi Niesłyszących i Niedosłyszących" - tej treści ogłoszenia wykupiła w prasie Era GSM. Czy to odpowiedź na kontrowersyjną reklamę radiową Plusa?

"Gratulujemy sieci Plus GSM zdobycia nagrody GSM Association za produkt Program obsługi Niesłyszących i Niedosłyszących" - tej treści ogłoszenia wykupiła w prasie  Era GSM. Czy to odpowiedź na kontrowersyjną reklamę radiową Plusa?

"Dwa i dwa zera i niech się schowa (w domyśle Era)" - tak kończyli rozmowę dwaj mężczyźni dyskutujący w reklamówcei Plus GSM, emitowanej w styczniu przez rozgłośnie radiowe. Przedstawiciele Ery odmówili wówczas komentarza na ten temat, pozostawiając ocenę reklamy jej odbiorcom.

- Nasz gest nie ma związku z tamtą reklamówką. - zapewnia rzecznik Ery GSM Robert Niczewski. -Dlaczego mielibyśmy nie pogratulować konkurencji zdobycia prestiżowej nagrody? Na co dzień rywalizujemy o klienta, ale chcemy to robić w kulturalny sposób.

Reklama

Pracownicy Plus GSM przyjęli gratulacje z miłym zdziwieniem. - Nie wiem skąd ten pomysł - zastanawia się Ryszard Woronowicz z biura prasowego Plus GSM. - Do konkursu stanęło 41 firm z całego świata, może więc to zrobiło duże wrażenie na konkurencji.

Specjaliści od reklamy inaczej rozumieją gest Ery. - To jasny sygnał, że w walce o klienta sieć będzie unikać nieeleganckich ruchów - przekonuje pracownik jednej z warszawskich agencji reklamowych. - Era stawia konkurencję w bardzo niezręcznej sytuacji, sugerując, że przeciwieństwie do Plusa prowadzi grę fair.

Podobnie uważa Łucja Ceglińska z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. - Środowisko przyjęło reklamówkę Plusa, delikatnie mówiąc, z dystansem. Odpowiedź Ery - o ile ma taki charakter - to świetny krok marketingowy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | nagrody | T-Mobile | Plus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy