Reklama

Apple iPhone - rewolucja czy porażka?

Cena urządzenia będzie dość wysoka jak na polskie realia, ale amerykańska młodzież zdaje się nie narzekać. Osoby te są nawet bardzo chętne zapłacić ok. 500 dol. za nowy gadżet Apple - tak wynika przynajmniej z badań przeprowadzonych przez firmę PiperJaffray, która udowodniła, że 25 proc. zapytanych chce kupić iPhone'a, zaś 85 proc. słyszało już o tym urządzeniu i prawdopodobnie rozważa jego zakup.

Reklama

Apple może nieźle zarobić na swoim supertelefonie. Według specjalistów z iSuppli, koszt wyprodukowania iPhone'a z pamięcią o pojemności 4 GB może wynosić ok. 230 dol. Oznacza to, że przy każdym sprzedanym urządzeniu, blisko 50 proc. zapłaconej przez klienta kwoty trafia do finansów "jabłka". Taka postać rzeczy ma, jak zauważają eksperci, przyczynić się do wprowadzenia w przyszłości atrakcyjnych rabatów. A jak będzie naprawdę? Odpowiedź na to pytanie przyniesie czerwiec bieżącego roku., kiedy to iPhone trafi do sprzedaży w USA, w cenie 500 dol. za wersję 4 GB i 600 dol. za 8 GB. Premiera w Europie będzie natomiast mieć miejsce nieco później - nie podano jeszcze dokładnej daty.

Dane techniczne

Wyświetlacz: 3,5 cala, obsługiwany poprzez dotykowy Multi-touch

Rozdzielczość ekranu: 320 x 480

System operacyjny: OS X

Przeglądarka: Safari Web Browser

Pamięć: 4 lub 8 GB

Częstotliwości GSM: 850, 900, 1800, 1900 MHz

Transfer danych: WiFi (802.11 b/g), EDGE, Bluetooth 2.0 (EDR, A2DP)

Aparat cyfrowy: 2 miliony pikseli, posiada czujnik ruchu, zbliżeniowy i światła

Bateria: do 5 godzin rozmów/surfowania w Internecie, do 16 godzin odtwarzania muzyki

Wymiary: 115 x 61 x 11,6 mm

Waga: 135 gramów

Gwarancja: 12 miesięcy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje