Reklama

5 czerwca T-Mobile zastąpi Erę

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile, która 5 czerwca 2011 roku zastąpi sieć Era. Proces rebrandingu potrwa kilka miesięcy, a klienci otrzymają nowe usługi, m.in. nielimitowane rozmowy.

Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo - "T" oraz hasło przewodnie "Chwile, które łączą", polską wersję hasła Deutsche Telekom "Life is for sharing". Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1 tys. salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.

Reklama

Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas.

- Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą - powiedział Roland Mahler, chief regional officer Europe w Deutsche Telekom. - Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija.

- Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników - podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Wprowadzenie sieci T-Mobile nie będzie niosło żadnych utrudnień dla klientów sieci i z ich punktu widzenia będzie całkowicie nieodczuwalne. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie, bez przerw w świadczeniu usług i bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań i zostaną udostępnione dla wszystkich automatycznie. Nie zmienią się numery telefonów, ani sposób ich wybierania. Wszystkie produkty Ery dostępne dotychczas w punktach sprzedaży pozostają aktywne i zostanie na nich umieszczona specjalna naklejka potwierdzająca ten fakt. Stopniowo na rynku będą się pojawiały nowe produkty o niezmienionych funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile.

Media2

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Mobil

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje