Samsung największym producentem inteligentnych zegarków

Inteligentne zegarki czy jak kto woli - smartwatche, to wciąż świeży trend w świecie technologii, który potrzebuje trochę czasu, aby rozwinąć skrzydła. Nie przeszkadza to jednak Samsungowi w posiadaniu ponad 70 proc. udziałów w rynku i całkowitej dominacji w tym segmencie.

Według Strategy Analytics, Samsung posiada 71 proc. udziałów w rynku inteligentnych zegarków i co najważniejsze - produkuje coraz więcej urządzeń tego typu. W pierwszym kwartale bieżącego roku południowokoreański producent wysłał do sklepów pół miliona zegarków. Dla porównania - na całym świecie w 2013 roku sprzedał się „zaledwie” milion takich urządzeń.

Samsung nie posiada w swoim portfolio zbyt dużo urządzeń określanych jako „wereable”. Dwa zegarki - Galaxy Gear, Gear 2, a także opaska Gear Fit to na razie wszystko, co jest w stanie zaoferować nam androidowy gigant. Jednak już niedługo zyska on sporą konkurencję na tym poletku - o miano najlepszego będzie rywalizować także LG i Motorola.
 
Premiera pierwszych urządzeń opartych na Android Wear może wywołać przetasowanie. Samsung w końcu będzie miał poważnych przeciwników, z którymi będzie musiał sobie poradzić. Czy uda mu się tak samo, jak w przypadku smartfonów? Przekonamy się w najbliższych miesiącach.

Reklama

Źródło informacji

instalki.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy