Tablety Apple nie mają konkurencji

Aż 72 proc. potencjalnych nabywców tabletów deklaruje chęć zakupu iPada – tak wynika z analiz przeprowadzonych przez ChangeWave.

W badaniu wzięło udział 2480 osób zdecydowanych na kupno tabletu - czytamy na łamach serwisu Phone Arena. Aż 72 proc. ankietowanych zdradziło, że swoje pieniądze przeznaczą na zakup produktu Apple, czyli iPada. Dla porównania - w sierpniu bieżącego roku podobną deklarację złożyło 55 proc. konsumentów.

Reklama

Co ciekawe, aż 55 proc. osób zdecydowanych na zakup iPada wybrałoby model Air, natomiast mniejszego iPada mini z ekranem Retina tylko 16 proc. Z danych wynika również, że po 42 dniach od daty wprowadzenia do sprzedaży iPad Air stanowił 4 proc. wszystkich aktywowanych tabletów Apple.

Urządzeniami konkurencji interesuje się zdecydowanie mniej osób. Tablet Samsunga wybrałoby tylko 9 proc. ankietowanych.

Dowiedz się więcej na temat: iPad Air | iPad mini | tablet Apple

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje