Samsung wyśmiewa Apple w nowym spocie reklamowym

Dawno nie pisaliśmy o marketingowych zagrywkach największych producentów elektroniki, którzy zazwyczaj biorą na warsztat urządzenie konkurencji i porównują je do swojego, obnażając przy okazji wszystkie wady konkurenta. Tym razem rozrywki dostarcza nam Samsung, który w kreatywny sposób nabija się z nowego iPada Air.

Dawno nie pisaliśmy o marketingowych zagrywkach największych producentów elektroniki, którzy zazwyczaj biorą na warsztat urządzenie konkurencji i porównują je do swojego, obnażając przy okazji wszystkie wady konkurenta. Tym razem rozrywki dostarcza nam Samsung, który w kreatywny sposób nabija się z nowego iPada Air.

W oryginalnej reklamie firmy Apple mowa jest o użyteczności ołówka. Wymieniane są jego największe zalety, jednak na koniec okazuje się, że za ołówkiem leży iPad Air i to właśnie jemu należy przypisać cały monolog. Przy okazji amerykańska firma podkreśla, jak cienki jest jej sprzęt. Zobaczcie reklamę sami: 

Samsung swoją reklamę rozpoczyna od dokładnie tych samych słów. Chwilę później pokazywany jest iPad Air, a za nim nowy Galaxy Tab Pro 10.1, który jest jeszcze cieńszy od konkurencji. Kolejne sceny to już klasyczne porównywanie możliwości obu tabletów i prezentacja wielozadaniowości (multitaskingu) produktu Samsunga. Najnowszy Galaxy Tab Pro 10.1 może bowiem uruchamiać dwie aplikacje na jednym ekranie, podobnie jak tablety wyposażone w system Microsoftu. Ten ostatni zresztą również wyśmiewał Apple w podobny sposób.

Reklama

Źródło informacji

instalki.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy