Nowy iPad sprzedaje się gorzej od poprzedników?

Po raz pierwszy od dawna, nowy produkt Apple nie sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Czy oznacza to, że nowy iPad będzie marketingową porażką?

Zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Stanach Zjednoczonych, wciąż dostępne są nowe iPady, podczas gdy wszystkie poprzednie edycje tabletu znajdywały swych nabywców w pierwszych godzinach dnia premiery.

Dokładnych statystyk dotyczących sprzedaży nowego iPada jeszcze nie znamy, ale na pewno nie sprzedaje się najgorzej (w końcu poprzeczkę ustawioną przez poprzednie urządzenia trudno jest przebić, więc kiedyś musiał nadejść "gorszy czas" dla Apple). Kto wie, może tym razem koncern z Cupertino na dzień premiery wyprodukował więcej urządzeń niż w latach poprzednich.

Pomimo tego, spekuluje się, że trzeci tablet Apple reprezentuje jak na razie 4 procent całego rynku iPadów. W Polsce najnowszy tablet z nadgryzionym jabłkiem będzie dostępny od 23 marca.

Reklama

Źródło informacji

tabletowo.pl
Dowiedz się więcej na temat: Apple | iPad | tablet | iOS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy