Lenovo nie boi się konkurencji Microsoftu

Wielu producentów sprzętu otwarcie krytykuje Microsoft za chęć wprowadzenia na rynek tabletu Surface. Z tego grona wyłamał się ostatnio szef Lenovo, który stwierdził, że jego firma nie dostrzega w gigancie z Redmond żadnego zagrożenia.

CEO Lenovo, Yang Yuanqinq, wydaje się być całkiem pewnym tego, że jego produkty bez problemu poradzą sobie z konkurencją w każdej postaci (w tym także z tabletem Surface). Oświadczył on, że choć pomysł Microsoftu nie bardzo mu się podoba, gigant z Redmond stanie się teraz po prostu jednym z wielu konkurentów jego firmy. Prezes wyraził przy tym przekonanie, że nowy sprzęt Lenovo będzie na tyle lepszy jakościowo od tworów wszystkich pozostałych producentów, że nie ma się on absolutnie czego obawiać.

Słowa Yuanqinqa niespecjalnie współgrają z oficjalnym stanowiskiem dyrektora generalnego Acera, który nie tak dawno w ten sposób skomentował tabletowe przymiarki giganta z Redmond:

- Mówiliśmy Microsoftowi, że powinien to przemyśleć. Zastanowić się dwa razy. Ruch ten wpłynie negatywnie na cały ekosystem i spotka się z negatywną reakcją ze strony innych producentów. To nie jest coś w czym jesteście dobrzy, więc - prosimy - przemyślcie to raz jeszcze.

Przemyśleli czy nie - Surface niebawem zadebiutuje na rodzimym rynku. Co więcej, w podstawowej wersji, tablet ma kosztować zaledwie 199 dolarów.

Reklama

Źródło informacji

gizmodo.pl
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Lenovo | tablet | Windows | Surface
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy