200 dol. czystego zysku na jednym iPadzie Pro

Jeszcze przed rynkową premierą tabletu iPad Pro firma Apple zakładała, że w pierwszym kwartale sprzedaży znajdzie on co najmniej 4,5 mln nabywców. Niestety, tak dobrze nie będzie.

W pierwszym kwartale obecności na rynku iPad Pro miał znaleźć od 4,5 do 5 mln nabywców. Business Insider donosi jednak, że tablet sprzedaje się słabiej niż zakładano, w związku z czym prognozy zweryfikowano i przyjęto nowe - od 2,5 do 3 mln. W skrajnych przypadkach mamy różnicę na poziomie 50 proc.

Nie ma jednak tego złego, ponieważ firma Apple ma zarobić na sprzedaży jednego egzemplarza iPada Pro dokładnie 200 dol. Innymi słowy - tak czy siak zysk będzie i to całkiem spory.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: iPad
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama