Bank nowej generacji?

Jeszcze kilka lat temu banki walczyły między sobą o dobre działanie placówek, potem o coraz nowocześniejsze możliwości stron internetowych, obecnie walka toczy się w świecie mobilnym.

Nowoczesność szybko się starzeje

Reklama

Jeszcze niedawno wzięcie kredytu przez Internet czy założenie konta poprzez stronę www było czymś niezwykle nowoczesnym i usprawniającym życie. Jednak dziś to przeżytek, mimo  że dla wielu z nas to jeszcze nadal nowość. 

Bank musi iść z duchem… potrzeb klienta

Obecnie świat techniki rozwija się tak szybko, że nie sposób za nim nadążyć. Banki poświęcają współcześnie dużo uwagi i środków na rozwój właśnie w tym kierunku. Bowiem popularność banku i jego produktów nie zależy wyłącznie od cen usług, produktów i ich dostępności, lecz także od nowoczesnych rozwiązań, które usprawniają życie klientom.

 Bank nowych możliwości?

Współcześnie banki prześcigają się w usprawnianiu swoich  aplikacji mobilnych. W świecie, gdzie prawie każdy posiada smartfona, oczywiste jest, że ta gałąź bankowości musi prężnie działać.

Podstawowe i wymagane przez klientów funkcje:

• sprawdzanie salda na koncie,

• widok na wszystkie twoje konta bankowe w jednym miejscu,

• wykonywanie szybkich przelewów,

• wyszukiwanie bankomatów w okolicy wskazanej przez klienta

• personalizacja funkcji aplikacji i dostosowywanie jej do własnych potrzeb.

Banki idą jednak obecnie dużo dalej. 

Proponują często także:

• możliwość płatności telefonem (dzięki aplikacji),

• częste aktualizacje (czego wymaga nie tylko rozwój produktu, lecz także i bezpieczeństwo),

• możliwość wypłaty pieniędzy z bankomatu bez karty,

• wykonanie przelewu, jeżeli znamy jedynie nr telefonu odbiorcy,

• możliwość kupna biletów komunikacji miejskiej,

• wykonanie opłat za parking miejski,

• wyszukanie sklepów w okolicy, które prowadzą programy lojalnościowe (np. związane z twoją kartą kredytową),

• możliwość założenia produktów takich jak: konto walutowe (i inne konta bankowe w Citi Handlowy i innych bankach), wzięcie pożyczki gotówkowej, czy podniesienie limitu na karcie kredytowej.

Banki jak z filmów si-fi

Kiedyś, aby zalogować się na własne konto walutowe, oszczędnościowe czy osobiste należało wpisać nr ID i hasło. Chociaż wielu z nas pozostaje nadal na tym etapie, okazuje się, że banki zaczynają funkcjonować w rzeczywistości, jak w książkach Stanisława Lema. Bowiem najnowsze doniesienia z banków są takie, że można już logować się na własne konta za pomocą skanu palca lub rozpoznawania głosowego. Poza tym zarządzanie kontem przez aplikację mobilną za pomocą głosu staje się również coraz popularniejsze. 

Dlaczego to takie wygodne?

Dobrze dostosowana aplikacja pozwoli nam lepiej kontrolować nasze wydatki. Nie będziemy musieli logować się na konto lub wychodzić do banku, aby cokolwiek załatwić lub poznać stan konta. Wystarczy spytać telefon: ile wydałam w poprzednim tygodniu, by w ciągu kilku sekund wiedzieć, na co można sobie pozwolić w następnym. 


materiał zewnętrzny
Dowiedz się więcej na temat: aplikacja

Reklama

Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje