Wystartował Virgin Mobile Polska

Czwartek, 23 sierpnia 2012 (09:34)

22 sierpnia 2012 r. działalność rozpoczął nowy operator komórkowy - Virgin Mobile Polska. Kolejny gracz na rynku mobilnym to tak zwany operator wirtualny (MVNO), który działa w oparciu o infrastrukturę innych sieci (Play i Orange - w tym przypadku). W 3 lata chce zdobyć 1 mln klientów.

Zdjęcie

Virgin Mobile Polska - czy ten wirtualny operator odniesie sukces w naszym kraju? /AFP
Virgin Mobile Polska - czy ten wirtualny operator odniesie sukces w naszym kraju?
/AFP

Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile oraz doświadczonego lokalnego partnera biznesowego - Łukasza Wejcherta, prezesa firmy Dirlango. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Oprócz Polski są to: Wielka Brytania, Australia, Stany Zjednoczone, Kanada, Republika Południowej Afryki, Francja, Indie, Chile oraz Polska (od 22 sierpnia 2012 roku). W ramach Grupy Virgin działa ponad 400 różnego rodzaju firm i przedsięwzięć biznesowych, zatrudniających ponad 50 tysięcy osób w 35 krajach.

- Z satysfakcją rozpoczynamy działalność Virgin Mobile w Polsce, a tym samym obecność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej właśnie od Polski, doceniając wiodącą pozycję i potencjał rozwojowy naszego kraju oraz jego dojrzały rynek telefonii komórkowej i rosnące potrzeby polskich klientów - mówi Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska. - Z analiz wynika, że w Polsce nadal jest miejsce dla nowego istotnego operatora, a jak pokazują badania, dotychczasowy poziom obsługi klientów na polskim rynku nie jest wystarczająco satysfakcjonujący. Dotyczy to szczególnie posiadaczy telefonów na kartę, do których kierujemy swoją ofertę - dodał.

Reklama

Starter Virgin Mobile Polska kosztuje 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.

Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września br. zakupi starter poprzez stronę lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.

Ceny połączeń oraz SMS-ów:

- 19 groszy - to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych -najniższa cena połączenia w Polsce!,

- 12 groszy - cena SMS do wszystkich sieci,

- 25 groszy - cena MMS do wszystkich sieci,

- 1 grosz za 5 kB danych - to opłata za transfer danych.

Ceny pakietów danych:

- Pakiet danych 25 MB - 5 zł,

- Pakiet danych 100 MB - 9zł,

- Pakiet danych 200 MB - 12 zł,

- Pakiet danych 500 - 19 zł,

- Pakiet danych 1 GB - 29 zł.

Telefony, które można zakupić wraz ze starterem:

- Nokia X1-01 w cenie 170 zł,

- Nokia Asha302 w cenie 504 zł,

- Samsung Galaxy Pocket w cenie 465 zł,

- Samsung Galaxy Y (S5360) w cenie 452 zł,

- Samsung E2222 (Ch@t 222) w cenie 209 zł,

- Lg Swift E400 (L3) w cenie 487 zł,

- HTC Desire C w cenie 947 zł,

- Samsung Galaxy y Pro Dual Sim w cenie 642 zł,

- Sony Xperia U (ST25i) w cenie 1162 zł,

- Nokia Lumia 710 w cenie 1220 zł,

- Motorola Gleam + w cenie 386 zł.

Ceny doładowań:

- Doładowanie 5 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł - razem 7,5 zł,

- Doładowanie 10 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł - razem 15 zł,

- Doładowanie 30 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł - razem 45 zł,

- Doładowanie 50 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł - razem 75 zł,

- Doładowanie 100 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł - razem 150 zł,

- Doładowanie 150 zł - bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł - razem 225 zł.

Konto każdego użytkownika sieci Virgin Mobile Polska jest ważne 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. Ponadto Virgin Mobile Polska pragnie, aby zakupione usługi wystarczały użytkownikom telefonów na kartę na dłużej, dlatego daje im wszystkim wyjątkową ofertę przy doładowaniach 50 proc. ekstra. Każdy klient sieci Virgin Mobile Polska, który zasili swoje konto doładowaniem otrzyma połowę jego wartości od operatora gratis.

Artykuł pochodzi z kategorii: Smartfony

INTERIA.PL/informacje prasowe