Więcej Orange w TP

Potwierdzają się medialne informacje sprzed kilku dni - więcej marki Orange mniej Telekomunikacji Polskiej.

Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której TP uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do Internetu i obsługi rynku klientów biznesowych.

Reklama

- Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach - mówi Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.

Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6 proc. przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora - PricewaterhouseCoopers - i określona jako godziwa.

Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.

Dowiedz się więcej na temat: telekomunikacja | Orange Polska S.A. | Orange

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje