Święta 2014 - Apple miażdży konkurencję

Aż 51,3 proc. urządzeń mobilnych aktywowanych w okresie świątecznym miało na obudowie logo Apple – czytamy na łamach serwisu Phone Arena.

Badaniami objęto okres od 19 do 25 grudnia bieżącego roku. Okazuje się, że 51,3 proc. urządzeń aktywowanych w tym czasie zostało wyprodukowanych przez Apple. Na drugim miejscu z wynikiem 17,7 uplasował się Samsung. Ciekawe, że trzecia była Nokia (5,8 proc.) a czwarte LG (1,4 proc.).

13 proc. spośród wszystkich aktywowanych smartfonów miało ekran większy od 5 cali. Rok wcześniej było ich zaledwie 4 proc. Mniejszą popularnością cieszyły się tablety - 11 proc., przy 17 proc. z roku ubiegłego.              

Rekordową liczbą aktywacji może poszczycić się oczywiście iPhone 6. Jego większy brat - iPhone 6 Plus - znalazł się w pierwszej piątce najpopularniejszych urządzeń.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | Samsung
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy