Sieć Play kontratakuje

Sieć Play w maju ponownie powalczy o klientów. Jak podaje "Gazeta Wyborcza", będzie więcej punktów sprzedaży, nowe reklamy i nowa oferta. Play chce się skupić na użytkownikach telefonów na kartę.

Sieć Play swój start zalicza do udanych. Może świadczyć o tym wypowiedź rzecznika prasowego: - Mogę śmiało powiedzieć, że do końca roku zapewne przekroczymy zapowiadane pół miliona klientów - mówi "Gazecie Wyborczej" Marcin Gruszka. Gazeta sugeruje, że operator może nawet podnieść prognozy do 700 tys. użytkowników.

Na sukces sieci mają wpłynąć nowe punkty sprzedaży. Jak podaje "Gazeta Wyborcza", w przejętych przez operatora punktach Germanosa na początku maja pojawiły się salony Play - pod koniec tego miesiąca usługi operatora mają być już dostępne w ok. 350 miejscach. Oferta Play pojawi się też m.in. w kolejnych salonach Empik.

Reklama

Jak czytamy na łamach "Gazety Wyborczej", operator teraz ma zamiar powalczyć o użytkowników ofert na kartę. Sieć zmieni też swoje reklamy, które jednak nadal mają prowokować.

W połowie maja Play zaprezentuje swoją nową ofertę, jednak ceny nie pójdą w dół. Jak mówi "Gazecie Wyborczej" rzecznik sieci, od czasu startu sieci Play wyraźnie widać, iż na rynku rozpoczęła się walka o klienta. Wkrótce w ofercie Play pojawią się tzw. wideoserwisy. Z kolei w drugiej połowie roku wprowadzone zostaną usługi dla biznesu i być może mobilna telewizja.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Gazeta Wyborcza | reklamy | 'Gazeta Wyborcza'
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy