Samsung próbował zakłócić londyńską premierę nowych iPhone'ów?

Firma Samsung próbowała w typowy dla siebie sposób zwrócić uwagę konsumentów na własne smartfony – konkretnie model Galaxy S6 Edge+. Tym razem posłużyła do tego rynkowa premiera nowych iPhone’ów.

Phone Arena donosi, że pracownicy Samsunga zgromadzili się pod sklepem Apple w Londynie, aby przy pomocy m.in. banerów i haseł na koszulkach namawiać zgromadzonych tam fanów Apple do zakupu smartfona Galaxy S6 Edge+.

Reklama

Samsungowi zdarza się wyśmiewać Apple w promocyjnych materiałach wideo upublicznianych w sieci. Jednakże tego typu akcja jest chyba czymś nowym i niestety w niezbyt dobrym guście. Szkoda tylko osób, które musiałby brać w niej udział.

Dowiedz się więcej na temat: iPhone 6s | Samsung Galaxy S6 Edge+

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje