Samsung pokonany również w Indiach

Samsung nie jest już numerem jeden na rynku indyjskim. Aktualnie to zaszczytne miejsce należy do firmy Micromax.

Indyjska firma Micromax trzyma w garści 22 proc. udziałów w tamtejszym rynku. Wynik drugiego Samsunga jest gorszy o dwa punkty procentowe. Oznacza to, że południowokoreański producent stracił pozycję lidera na drugim potężnym rynku - wcześniej stało się to w Chinach.

Micromax wygrywa dzięki cenie. Jego urządzenia kosztują równowartość 150 lub maksymalnie 200 dol. To jest właśnie kluczem do sukcesu w takich krajach jak Indie. Krajach, gdzie 23 proc. smartfonów kosztuje poniżej 100 dol., a 41 proc. poniżej 200.

Trzecim i czwartym największym producentem smartfonów w Indiach są odpowiednio Karbonn oraz Lava.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Smartfon | Indie | Samsung
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy