Motorola Droid 2.0 - ofensywa Androida

Motorola przygotowuje się do premiery swojego drugiego telefonu - Droid. Będzie on współpracować z systemem Android 2.0 i wesprze go wielka kampania marketingowa.

Ofensywa Androida trwa. Amerykańska sieć komórkowa sieć Verizon Wireless będzie sprzedawać telefon Droid firmy Motorola w specjalnej ofercie. Gigantyczna kampania reklamowa została wymierzona w iPhone'a.

Co potrafi Droid? Telefon technologicznie plasuje się naprawdę wysoko, co jest interesujące, gdyż Motorola od dłuższego czasu nie była zdolna przygotować odpowiednio zaawansowanego telefonu.

Droid będzie mógł pochwalić się ekranem o rozdzielczości 480 na 854 i o przekątnej 3.7". Nie zabraknie aparatu o rozdzielczości 5 Mpix oraz wyjścia słuchawkowego 3,5 mm. Reszta to norma.

Reklama

Natomiast sam Android 2.0 zaoferuje poprawiony interfejs, dodatkowe widżety oraz stabilność. System ten omówimy dokładniej w dniu premiery - na razie pozostaje sprawdzić materiał wideo.

Droid pojawi się na amerykańskim rynku 6 listopada w cenie 199 dolarów. Według analityków w 2012 roku Android ma być największym konkurentem systemu SymbianOS firmy Nokia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania | Android | ofensywa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy