Motorola chce wrócić do gry

Motorola zaprezentowała nowe modele telefonów, które mają pomóc firmie w odzyskaniu pozycji na rynku.

- Pracowaliśmy naprawdę ciężko nad tymi telefonami przez ostatnie kilka miesięcy - powiedział rozpoczynając swoją nowojorską prezentację Ed Zander, dyrektor zarządzający Motoroli.

Reklama

Amerykański potentat komórkowy i drugi co do wielkości producent telefonów na świecie ma nadzieję, że nowe telefony pomogą w walce z konkurencją. Pomóc w reaktywacji Motoroli ma nowa wersja telefonu RAZR.

"Brzytwa" - prawie jak iPod

- RAZR to nie produkt, to marka. Kiedy chcę się czegoś napić - sięgam po Coca-Colę. Mówię: odtwarzacz MP3 - myślę iPod. RAZR to synonim komórek - opowiadał dziennikarzom Zander. Motorola RAZR (skrót od "Razor" - "Brzytwa") rzeczywiście stała się marką samą w sobie. Telefon ten sprzedał się w ponad 50 mln egzemplarzy i nadal się sprzedaje. RAZR2 będzie o 2 milimetry cieńszy od swojego poprzednika. Ale to nie jedyna różnica.

Nowa (ostrzejsza?) brzytwa będzie mogła pochwalić się pełną obsługą stron HTML i szybszym transferem danych przez port USB (oraz szybszym procesorem w samym telefonie). Motorola przygotowała także technologię "Crystal Talk", dzięki której poziom głośności przychodzącym rozmów zmienia się zależnie od środowiska, w którym odbywa się konwersacja (im głośniej, tym sama rozmowa będzie lepiej słyszalna). Na serię RAZR2 złożą się 3 modele telefonów: V8 przeznaczony dla sieci GSM, V9 z obsługą HSDPA oraz V9m działający w technologii CDMA. Oprócz jeszcze kilku kosmetycznych zmian, to w gruncie rzeczy koniec nowości. Czy taki RAZR zawojuje rynek?

Sam telefon nie wystarczy, dlatego Motorola poinformowała o podpisaniu umowy o współpracy z wytwórniami filmowymi Universal Pictures i Sony Pictures. Branża filmowa dostarczy multimediów - Motorola zajmie się udoskonalaniem mobilnego wideo. Wyrazem przejścia do świata multimediów będzie nie tylko dopiero co zapowiedziany RAZR2, ale znana z 3GSM Motorola Z8, która trafi do sprzedaży z kopią filmu "Tożsamość Bourne'a".

Dowiedz się więcej na temat: firmy | telefony

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje