HTC przestaje być „quietly brilliant”

HTC każdego roku wprowadza na rynek unikalne i innowacyjne urządzenia, jednak z powodu słabego marketingu większość potencjalnych klientów nie ma nawet o nich pojęcia.

Tajwańczycy postanowi to zmienić. Oprócz zwiększenia budżetu na reklamę swojego sprzętu, HTC powołał nowego szefa ds. marketingu. Od samego początku pan Benjamin Ho postanowił zabrać się do pracy. Jednym z jego pierwszych kroków, które miają pozwolić zbliżyć się koncernowi do Samsunga, ma być pozbycie się dobrze znanego i towarzyszącego im do tej pory hasła  "quietly brilliant". Ho stwierdził także, że trzeba użyć nieco cięższej artylerii i podjął decyzję o rozpoczęciu na twitterze akcji "#theNextBigFlop", która ma ośmieszać najnowszego flagowca od Samsunga.

Reklama

Krzysztof Czerwiec

Źródło informacji

android.com.pl
Dowiedz się więcej na temat: HTC | Smartfon | Android | marketing

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje