Czy iPhone'y z amerykańskiej sieci T-Mobile mają poważną wadę?

Spadki wydajności, brak reakcji a nawet "niebieski ekran" - z takimi problemami zmagają się użytkownicy iPhone’ów zakupionych w amerykańskiej sieci T-Mobile, donosi serwis Slashgear.

Problem dotyczy iPhone’ów 5s, 6 oraz 6 Plus zakupionych w T-Mobile, które działają pod kontrolą iOS w wersji 8.1 oraz 8.3. Ich użytkownicy szukają pomocy i odpowiedzi na forach Apple, Twitterze, Facebooku czy Reddicie. Sprawa wydaje się poważna. 

Jeden z użytkowników ostatniego z wymienionych serwisów twierdzi, że T-Mobile źródła problemów upatruje w pamięci urządzenia. Radzi przy tym, aby zrestartować telefon, usunąć wszystkie wiadomości, a jeśli to nie pomoże - przywrócić ustawienia fabryczne.

Slashgear na podstawie opinii czytelników radzi, aby wyłączyć VoLTE lub LTE na pewien czas. 

Reklama

Opisany tutaj problem dotyczy oczywiście klientów amerykańskiej sieci T-Mobile. Napiszcie w komentarzach, jeśli spotkaliście się z podobnym problemem również w Polsce.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: iPhone | Smartfon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy