BlackBerry Passport i BlackBerry Classic nie zdały egzaminu?

Analityk Morgan Stanley powiedział, że smartfony BlackBerry Passport oraz Calssic "nie sprzedają się”.

W bieżącym kwartale kanadyjska firma sprzedała rzekomo zaledwie 8 tys. egzemplarzy obu modeli - droższego Passport oraz tańszego Classic. Wynik jest bardzo zły i zdecydowanie poniżej oczekiwań producenta, który zamierzał sprzedać 2-3 mln sztuk w roku fiskalnym 2016.

Zdaniem Stanley’a BlackBerry przestało kusić nie tylko odbiorców indywidualnych, ale również biznesowych oraz przedsiębiorstwa. W takiej sytuacji trudno liczyć na dobre wyniki.

Okazuje się, że bardzo dobre początkowe dane sprzedażowe były nieco mylące. W końcu pierwsze dwie partie obejmujące około 200 tys. sztuk sprzedały się "na pniu". Najwidoczniej zainteresowani dokonali już zakupu.

Reklama

Informacje nie powinny zaskakiwać. Oba modele mają na pewno swoją wartość, ale czas urządzeń będących połączeniem ekranu oraz fizycznej klawiaturą przeminął. I na razie nic nie wskazuje na to, aby miał kiedykolwiek powrócić.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy