Sony SmartWear - inteligentna galanteria

Sony niedługo wprowadzi na rynek opaskę Sony Smartband - jeden z filarów koncepcji SmartWear Experience, opartej na hasłach „Lifelogging”, „Wearing Smart” oraz „Life Tools”. O co dokładnie chodzi?

Opracowana przez Sony aplikacja Lifelog pozwala w połączeniu z opaską SmartBand, pozwala bez trudu rejestrować to, co robimy i co nas bawi: miejsca, które odwiedzamy, muzykę, której słuchamy, gry, w które gramy i książki, które czytamy - a następnie przedstawia to wszystko w przepięknej, graficznej postaci.  Każdego dnia, w każdej chwili możemy zobaczyć: ile się ruszaliśmy, dokąd chodziliśmy, jakie zdjęcia zrobiliśmy i w jaki sposób komunikowaliśmy się ze światem. Lifelog pomoże nam także wyznaczać sobie cele naszej aktywności, będzie śledzić nasze postępy i udzieli wskazówek ułatwiających podejmowanie przyszłych decyzji.

Komunikacja smartfonu z opaską SmartBand jest dziecinnie prosta - połączenie przez NFC lub Bluetooth nawiązujemy jednym przyciskiem, a logujemy się poprzez konto w Sony Entertainment Network. SmartBand to urządzenie, które możemy mieć na sobie przez 24 godziny na dobę. Opaska jest w pełni wodoodporna (zgodnie ze standardem IP582), nawet pomimo zewnętrznego gniazda Micro-USB. Jest lekka, pasuje do dłoni, możemy więc nosić ją tak, jak nam pasuje: albo na sobie, albo przy sobie.

Reklama



Początkowo SmartBand będzie dostępna w wersji czarnej, natomiast w dalszej kolejności na rynek trafią kolejne, bardziej żywe wersje kolorystyczne - w tym specjalna, limitowana edycja "Brazil".

Technologia, w którą wyposażono opaskę SmartBand SWR10 komunikuje się z aplikacją Lifelog i z systemem Android poprzez Bluetooth i NFC. Alarm wibracyjny poinformuje nas za każdym razem, kiedy opaska znajdzie się poza zasięgiem smartfonu (do 10 m). SmartBand potrafi także mierzyć nasz cykl snu, aby móc obudzić nas w najbardziej odpowiednim momencie. Ilekroć ktoś do nas zadzwoni, polubi nasz wpis albo wyśle nam wiadomość lub tweeta, wibrujący SmartBand od razu nas o tym zawiadomi.

Koncepcja SmartWear Experience zbudowana jest na zasadach otwartości. Sony współpracuje z kreatywnymi partnerami ze świata mody, designu i oprogramowania, poszerzając w ten sposób zakres możliwości i dając konsumentom jeszcze większy wybór. Więcej informacji na ten temat przekażemy w najbliższych miesiącach.

Opaska SmartBand SWR10 i aplikacja Lifelog będą dostępne na całym świecie jeszcze tym kwartale bieżącego roku.  

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: smartband | MWC 2014
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy