Co się psuje w smartfonach - 5 najczęstszych awarii

Smartfony to coraz bardziej zaawansowane maszyny, a zwykle jest tak, że wraz ze wzrostem zaawansowania technicznego, rośnie też awaryjność. Co się psuje w nich najczęściej, i jak zapobiegać tym awariom?

Każdy z nas miał kiedyś problem ze smartfonem. Choć najczęściej są to systemowe błędy, na które pomaga restart urządzenia lub przeinstalowanie oprogramowania, zdarzają się też poważniejsze awarie, wymuszające oddanie urządzenia do naprawy gwarancyjnej albo kupno nowego. Według statystyk przygotowanych przez Blancco Technology Group, częściej psują się słuchawki z systemem Android niż iOS, a jeśli chodzi o marki, to najbardziej problemowe okazują się być urządzenia Samsunga (inna sprawa, że jest ich najwięcej na rynku z urządzeń z Androidem). Jakie awarie są zgłaszane najczęściej? Okazuje się, że w zależności od kontynentu, są one diametralnie różne. W Ameryce Północnej użytkownicy najczęściej dostrzegają problemy z wydajnością swoich urządzeń, a z kolei w Europie najpopularniejsze są kłopoty z zasięgiem. W Azji najwięcej napraw dotyczy awarii aparatu. Za najbardziej obiektywne uznaliśmy jednak wyniki ogólnoświatowe i takie wzięliśmy jako wyznacznik. Oto one:

Dowiedz się więcej na temat: smartfony | awaryjność

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje