Problemy Play - awaria platformy informatycznej

Sieć Play ma awarię platformy informatycznej. Problemy dotyczą m.in. prób aktywacji dodatkowych pakietów. Usterka ma zostać usunięta do końca poniedziałku, 24 października.

Marcin Grusza, rzecznik prasowy Play, wystosował oświadczenie. Prezentujemy je w całości:

Reklama

"Zacznę od tego, że przeproszę wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają problem z aktywacją pakietów. Tak, mamy awarię, problemy techniczne, w wyniku których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą na aktywację poczekać dłużej niż zwykle. Wiem, że większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.

Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra.

Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia.

Dlaczego napisałem wielka w cudzysłowie? Nie robię sobie żartów, bo awaria to nic śmiesznego i nikomu tego nie życzę. Mieliśmy ostatnio w Polsce kilka dużych awarii, gdzie tysiące ludzi nie mogło się nigdzie dodzwonić.  Jestem natomiast przekonany, że większość czytających ten wpis nie będzie wiedziało o jaką awarię chodzi bo niczego takiego nie doświadczyliście. Takich słów jednak używają niektórzy dziennikarze licząc na więcej klików na stronie ;-( Awarie to nic przyjemnego, ale proszę nie dolewajcie oliwy do ognia kiedy to nie jest potrzebne".

Nie chcesz, aby zaskoczył cię dzisiaj deszcz? Pobierz darmową aplikację Weź parasol

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje