Darmowe Hot Spoty Plusa w placówkach Poczty Polskiej

Ruszył nowatorski program pilotażowy darmowych Hot Spotów w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej, dzięki któremu klienci będą mogli korzystać z darmowego internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. Program jest współorganizowany przez trzy podmioty: sieć Plus, Pocztę Polską oraz Moben – firmę zajmującą się reklamą wyświetlaną w technologii view2surf.

W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego internetu. Wystarczy do tego jedynie wybrać w swoim mobilnym urządzeniu sieć Wi-Fi o nazwie #PocztaPolska, bez konieczności logowania i wpisywania dodatkowych haseł. Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do internetu.

Reklama

Łącze internetowe w Hot Spocie zapewniają modemy LTE działające w sieci Plus. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu Hot Spota. Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.
 
„Chcemy udostępnić Internet w technologii LTE szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko naszym klientom, ale też klientom konkurencji” - mówi Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie. „Liczymy też na duże zainteresowanie reklamodawców, którzy otrzymują możliwość wyświetlania reklam targetowanych do wybranych grup klientów, co dzięki możliwości korzystania z darmowego internetu powinno budować pozytywny wizerunek ich marki”.
 
Pilotaż potrwa do końca października bieżącego roku, choć jest możliwość jego przedłużenia. Pełna lista placówek objętych programem jest dostępna na stronie Poczty Polskiej. Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe Hot Spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: plus

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje