XIV Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów
Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to coroczne spotkanie sektora telekomunikacyjnego i mediów, które w ciągu ostatnich 14 lat, zyskało miano kluczowego wydarzenia tej branży w Polsce. Rokrocznie gromadzi osoby, mające znaczący wpływ na rozwój sektora telekomunikacji i mediów: prezesów wiodących firm działających na rynku, reprezentantów instytucji, urzędów i izb związanych z sektorem.
Zakres tematyczny konferencji współtworzony jest przez Radę Programową i Ekspercką działającą pod przewodnictwem Ireneusza Piecucha. W Radzie zasiadają kluczowi przedstawiciele rynku, m. in.: Magdalena Gaj, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Miroslav Rakowski, T-Mobile Polska, Mariusz Gaca, Orange Polska, Juliusz Braun, TVP, Markus Tellenbach, TVN, Jacek Niewęgłowski, P4. Gwarantuje to wysoki poziom merytoryczny wydarzenia oraz ciekawe bloki dyskusyjne odbywające się w ramach spotkania.
Główne zagadnienia tegorocznego Sympozjum przygotowane pod hasłem:
3K: KONWERGENCJA - KONKURENCJA - KONSOLIDACJA
- Jednolity Rynek Cyfrowy
- Polska na cyfrowej mapie świata
- Główne wyzwania w zakresie ochrony konkurencji i konsumentów na polskim rynku telekomu-nikacyjnym i mediowym
- Konkurenci i wspólnicy. Granice współpracy na konkurencyjnym rynku
- Wpływ konsumpcji mediów na model biznesowy
- Konsolidacja - moda czy konieczność?
- Cyfrowe opisanie klienta - czyli jak "big data" wpływa na procesy konwergencji
- Jazda na gapę czyli łańcuch wartości w Internecie
Sympozjum towarzyszy Wielka Gala, podczas której przyznawane są kluczowe nagrody branży - Złote oraz Kryształowe Anteny.