Więcej szybszej Neostrady TP w polskich domach

Obniżenie cen dostępu do szerokopasmowego internetu przez Telekomunikację Polską powoduje pierwsze pozytywne efekty na rynku - Polacy wybierają coraz szybsze usługi Neostrady.

W ciągu ostatnich miesięcy Telekomunikacja Polska znacznie poprawiła swoją ofertę dostępu do internetu, obniżając ceny za wyższe prędkości usługi Neostrada. To z kolei przekłada się na większe zainteresowanie szybszym internetem ze strony klientów.

Grupa TP w opublikowanym raporcie finansowym informuje, że rośnie udział opcji o dużych prędkościach (6 Mb/s lub więcej) w sprzedaży Neostrady, osiągając w drugim kwartale 2011 poziom 48 proc., co stanowi znaczącą poprawę wobec 12 proc. w drugim kwartale 2010. W segmencie szerokopasmowym liczba przyłączeń netto wyniosła 50 tys. na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy.

Reklama

Grupa TP osiągnęła także dobre wyniki w zakresie usług TV, gdzie liczba klientów zwiększyła się o 30,8 proc. rok do roku, a wskaźnik penetracji tych usług w całkowitej liczbie klientów szerokopasmowych przekroczył 25 proc.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: neostrada | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy