T-Mobile zamiast Ery w drugim kwartale 2007 roku

Najprawdopodobniej w drugim kwartale przyszłego roku Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) zastąpi Erę marką T-Mobile.

Przygotowania do zmiany Ery w T-Mobile trwają od 2004 roku. Plany skomplikował konflikt udziałowców spółki, który wybuchł w lutym 2005 roku.

Reklama

Jak nieoficjalnie dowiedziała się INTERIA.PL, opłaty licencyjne za używanie marki T-Mobile przez Polską Telefonię Cyfrową mają być niższe od tych, które Telekomunikacja Polska płaci France Telecom za korzystanie z marki Orange. Przypominamy, że chodzi o 1,6 proc. rocznych przychodów Orange w Polsce.

Media i branża reklamowa zacierają ręce. Każda akcja rebrandingowa (zmiany marki) jest poparta kampaniami reklamowymi, co za tym idzie, olbrzymią gotówką wydaną na reklamę.

Obecnie trwa analiza rynkowa, która odpowie włodarzom Ery na pytanie: czy rebranding jest opłacalny? Zarząd PTC wskazuje, że przeprowadzona przed rokiem zmiana marki Idea na Orange zakończyła się sukcesem.

Na razie nie wiadomo, co stanie się z marką Heyah i Tak Tak po zmianie nazwy Ery na T-Mobile.

Dowiedz się więcej na temat: Mobil | Orange

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje