Samsung sprzedał milion komórek w Polsce

Firma Samsung podsumowała ostatnie dwanaście miesięcy w wykonaniu spółki, informując przy tym, że w Polsce sprzedała ponad milion telefonów komórkowych w mijającym 2006 roku.

Samsung przesunął się w 2006 roku ze środka stawki największych dostawców telefonów komórkowych w Polsce do ścisłej czołówki. Polacy bardzo wyraźnie docenili jakość i funkcjonalność telefonów Samsung. W 2006 roku Samsung Electronics Polska wprowadził na polski rynek ok. 30 nowych modeli telefonów komórkowych i zrealizował swoje cele sprzedając ponad milion telefonów komórkowych.

Samsung chce umocnić w przyszłym roku swoją pozycję, a w pierwszym kwartale firma planuje nową ofensywę produktową. Firma ma nadzieję, że w 2007 roku postępować będzie popularyzacja usług związanych z nowymi technologiami bezprzewodowej transmisji danych. (np. 3G).

Reklama

Wśród trendów sprzedażowych, które będą dominować na polskim rynku telefonów komórkowych w 2007 roku Samsung wymienia bardzo wyraźną przewagę telefonów z aparatem fotograficznym oraz telefonów "muzycznych" (z dobrym odtwarzaczem MP3 oraz pamięcią przystosowaną do przechowywania większej ilości muzyki). W 2007 roku coraz większe znaczenie dla sprzedaży największych producentów telefonów komórkowych będzie miał również polski rynek sprzedaży pozaoperatorskiej.

Samsung Electronics Polska szacuje ponadto, że w 2007 roku będzie maleć średnia cena telefonu na polskim rynku. Telefony wyposażone w aparat fotograficzny, odtwarzacz MP3 oraz szereg innych funkcjonalności zarezerwowanych dotąd dla klientów biznesowych znajdą się w wielu najbardziej atrakcyjnych, masowych ofertach operatorskich. Trend ten dodatkowo wzmacnia rosnąca wartość złotego.

PG

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Samsung
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy