Reklamie w komórce mówimy "nie"!

Mimo że komórkowy marketing w Polsce dopiero raczkuje, nasze telefony coraz częściej zalewane są różnymi treściami reklamowymi, głównie w postaci krótkich wiadomości tekstowych SMS. Czy Polacy polubią reklamy w telefonie komórkowym?

Jak czytamy w "Gazecie Wyborczej", która powołuje się na wyniki badań firmy Forrester Research, reklama w telefonie komórkowym irytuje 79 proc. użytkowników, a komunikaty reklamowe przesyłane SMS-em są wiarygodne jedynie dla 3 proc. odbiorców.

Podobnie jest w przypadku polskich użytkowników telefonów komórkowych - jedynie 2 proc. Polaków chce otrzymywać reklamę mobilną, a aż 77 proc. odpowiedziała "zdecydowanie nie" i "raczej nie".

Na razie wartość mobilnego marketingu w Polsce jest niewielka. Jednak w Europie Zachodniej wydatki na reklamę mobilną mają wzrosnąć w tym roku z 454 mln do 702 mln dol.

Reklama
Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy