Netflix testuje reklamy między odcinkami

Netflix rozpoczął testy, w których obecnie uczestniczy mała grupa odbiorców. Serwis między odcinkami poszczególnych seriali wyświetla krótkie spoty reklamowe. Wszystko to mimo miesięcznej opłaty pobieranej za abonament.

Netflix rozpoczął wyświetlanie reklam pomiędzy odcinkami niektórych seriali - między innymi Better Call Saul. Redakcja serwisu TechCrunch skontaktowała się z serwisem i według oficjalnego oświadczenia Netflixa, reklamy między odcinkami są niczym innym, jak po prostu testami prowadzonymi na wąskiej grupie odbiorców. Nie wiadomo dokładnie dlaczego Netflix miałby wprowadzać nowe formaty reklamowe na swoją platformę, ale bardzo możliwe, że chodzi tu po prostu o maksymalizację zysków ze streamingu. Do tej pory platforma pokazywała treści reklamowe które były powiązane z innymi multimediami dostępnymi na Netflixie.

Reklama

Użytkownicy, którzy zostali zaskoczeni reklamami są wściekli - i nie ma co się im dziwić. Na ten moment nie wiadomo czy Netflix wprowadzi niezależne reklamy do swojego serwisu na stałe. Wszystko zależy od tego, jak dokładnie będą przebiegały testy nowego rozwiązania. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Netflix | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy