Nadchodzi era reklam w Skypie

Już od tego tygodnia użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemiec będą nękani reklamami w popularnym komunikatorze VoIP - Skype. Mimo wszystko, raczej nie powinniśmy się cieszyć, że nas to ominęło.

Firma poinformowała na swoim blogu, że wewnętrzne testy modułu reklamowego trwały już od dłuższego czasu. Miało to pozwolić na taki dobór formy marketingowej, która najmniej przeszkadzałaby użytkownikom. W wyniku prac zdecydowano się na umieszczenie banneru reklamowego w głównym oknie programu. Skype będzie na bieżąco badał reakcje swoich użytkowników. Bardzo możliwe, że wraz z upływem czasu reklamy zaczną pojawiać się również w innych krajach.

Czyżby nadchodził koniec czasów Skype'a całkowicie wolnego od reklam? Miejmy nadzieję, że w kwestii ilości bannerów producent nie zacznie rywalizować z naszym rodzimym produktem...

Reklama
pcformat_online
Dowiedz się więcej na temat: Skype
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy