Mobility Reseller Days - premiery urządzeń, debiuty firm

24 i 25 września na EXPO XXI w Warszawie odbyło się Mobility Reseller Days - spotkanie branży nowych technologii. Podczas MRD można było zobaczyć produkty oraz nowości ponad 60 marek, w tym 25 brandów telefonów komórkowych. W wydarzeniu wzięło udział około 2000 osób. Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele branży GSM i IT, mediów oraz miłośnicy nowości technologicznych.

Pierwszego dnia można było zapisać się na premierę nowego iPhone’a 6 i 6+ na stoisku firmy Amco. Uczestnicy byli także świadkami prezentacji nowego myPhone’a Luna a także nowych marek na polskim rynku takich jak Allview czy Wiko. Swoją premierę na Mobility Reseller Days miały również  dwa nowe modele Nokii  -  Lumia 730 Dual Sim oraz Lumia 830. Drugiego dnia Samsung zaprezentował swój nowy tablet Galxy Note 10.1 2014 Edition z Androidem 4.4 Kit Kat. 25 września odbyła się konferencja prasowa marki Allview, która zaprezentowała szeroką ofertę tabletów i smartfonów.

Reklama

Można było zapoznać się z pełną ofertą firmy Action - dystrybutora branży GSM. Przedstawiła ona najnowsze propozycje takich marek jak Sony, Samsung, HTC, LG czy Huawei. Intel na swoim stoisku zaprezentował takie marki jak:  Prestigio, Incom z marką ADAX, Kruger&Matz, Modecom, Kiano, NTT, ABC Data z marką Colorovo/CityTab oraz Goclever. Na stanowisku Ingram Micro debiutował najcieńszy telefon na świecie Kazam Tornado 348 oraz po raz pierwszy w Europie zaprezentowano BlackBerry Passport. 

Wystawie towarzyszyły liczne wykłady. Największym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja dotycząca rozwiązań mobilnych. Drugiego dnia ogłoszono największe w Polsce badania dotyczące B-brandów.

"Mobility Reseller Days jest naszym nowym projektem, dlatego jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani zainteresowaniem, jakim cieszyło się to spotkanie branżowe. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli wiodących marek z Polski i Europy. Sukces motywuje nas do kontynuacji tego projektu. A przed nami przygotowania do kolejnej edycji Gali Mobility Trends połączonej z konkursem " Złoty Bell " - mówi Tomasz Cieślak, organizator wydarzenia i prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o.

Informacja prasowa/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Smartfon | Tablet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy