Lenovo moto zamiast Motoroli

Z początkiem stycznia 2016 roku firma Lenovo, będąca właścicielem Motorola Mobility, wprowadza nowy branding.

Motorola Mobility w 2014 roku stała się częścią koncernu Lenovo. We wrześniu 2015 roku w ramach nowego działu Lenovo Mobile nastąpiło połączenie działów mobilnych Lenovo z Motorola Mobility. Obecnie firma Lenovo wprowadza nowe nazewnictwo swoich marek mobilnych, tj. Motoroli oraz VIBE. Obydwa brandy zostaną skupione w ramach firmy Lenovo, odpowiednio jako: Lenovo moto oraz Lenovo VIBE.  

Sama zmiana nazwy z Motorola na moto była już anonsowana poprzez dotychczasowe nazewnictwo produktów, tj. Moto E, Moto G, czy Moto 360. Nie pojawiała się na produktach od wprowadzenia na rynek Moto X w 2013 roku. Wszystkie produkty były sygnowane słynnym i rozpoznawalnym na całym świecie znakiem M nazywanym „emsignia”, który powstał w 1955 roku i przez kolejne lata przeszedł kilka zmian stylistycznych. Nazwa Motorola nadal istnieje, ale będzie ona używana bardziej selektywnie. W dalszym ciągu będą także utrzymane marki DROID w Stanach Zjednoczonych oraz Le Meng w Chinach.  

Reklama

Wyraźny podział na dwa sub-brandy w ramach marki Lenovo ma także na celu dywersyfikację oferty produktowej. Nowy branding tworzy jednolita podstawę nowoczesnej komunikacji produktów mobilnych produkowanych przez firmę Lenovo i wyróżniających się swoimi nietuzinkowymi rozwiązaniami. Dział badawczo-projektowy Motorola Mobility jest od teraz motorem napędowym dla wszystkich urządzeń mobilnych, które będą wprowadzane na rynek.   
Lenovo moto to brand stawiający stawiajacy na silną identyfikację z użytkownikiem dzięki możliwościom personalizacji urządzeń w myśl zasady, że to właśnie urządzenie powinno dostosować się do swojego użytkownika, a nie odwrotnie.  
Z kolei Lenovo VIBE to marka smartfonów spełniających oczekiwania bardzo szerokiej grupy odbiorców, wyraźnie stkupiająca się na konkretnych potrzebach użytkowników. W Polsce premiera tych urządzeń spodziewana jest jeszcze w pierwszej połowie roku.  
 
„Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy od dawna posługiwali się samą nazwą konkretnych produktów, czy też stosowali określenie „moto”. Z kolei podkreślenie przynależności do koncernu Lenovo jest dodatkowym gwarantem najwyższej jakości oferowanych produktów. Branża urządzeń mobilnych rozwija się bardzo dynamicznie, równoczesnie jest to środowisko, w którym kilka czołowych firm wyznacza trendy. Lenovo na pierwszym miejscu zawsze stawia użytkowników i ich potrzeby, skupiamy się na funkcjonalnościach, które w praktyczny sposób wpływają na codzienne życie i je ułatwiają. Funkcjonalności te idą w parze z designem, a szerokie portfolio produktów sprawia, że każdy znajdzie w nim produkt odpowiadający jego potrzebom” – komentuje Justyna Chmielewska, Brand Manager Lenovo Polska. 

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Motorola | Lenovo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy