Jak sieć Play walczy o klientów

Tym razem w pozyskaniu nowych klientów sieci Play mają pomóc mają porównywarka taryf oraz nowe spoty reklamowe.

Porównywarka dostępna jest z poziomu strony głównej operatora i oferuje porównanie abonamentów w trzech zakresach cenowych: do 50, 70 i 100 zł. Nie jest to jakieś wyszukane narzędzie, dotyczy bowiem tylko taryf abonamentowych dla klientów indywidualnych.

Przydałoby się więcej przedziałów cenowych oraz porównanie ofert dla biznesu czy na kartę. Niemniej, nawet tak proste narzędzie powinno przysporzyć najmłodszemu operatorowi nowych abonentów.

Promocja jedynie na stronach własnych byłaby jednak mało efektywna, dlatego operator przygotował dwa spoty telewizyjne oraz billboard:

Reklama

A jak wam podobają się nowe sposoby P4 na przyciągnięcie klientów? Skusilibyście się na przejście do tej sieci? A może od dawna z niej korzystacie i jesteście zadowoleni lub nie?

Kamil Homziak

http://komorkomania.pl/

Komórkomania.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy