Huawei Mate 40Pro z ekologicznym opakowaniem

Opakowanie smartfona Huawei Mate 40Pro zostało zaprojektowane tak, by znacząco zredukować zużycie plastiku i papieru. Ilość plastiku została zmniejszona o 28%, co sprawiło, że elementy plastikowe stanowią tylko 3,8% opakowania

Co czwarty europejski konsument opowiada się za eliminacją plastikowych opakowań do 2025 roku, a 71% badanych chciałoby usunięcia papierowej dokumentacji z opakowań takich produktów, jak na przykład smartfony - wynika z badań wykonanych na zlecenie Huawei przez Censuswide, międzynarodową firmę badawczą z siedzibą w Londynie.

Huawei twierdzi, że Mate 40 Pro jest najbardziej ekologicznie opakowanym smartfonem marki - jako potwierdzenie zaangażowania Huawei w ochronę środowiska na świecie. Nie tylko ograniczył ilość papieru w pudełku, ale również wprowadził cyfrową kartę gwarancyjną, która zapewnia użytkownikom Huawei Mate 40 Pro dostęp do dokumentów i gwarancji za pomocą kodu QR znajdującego się na urządzeniu lub na stronie internetowej.

Reklama

Firma skróciła także instrukcję z 340 stron do 44 i, pomimo wymogów prawnych zabraniających całkowitego usunięcia papierowej dokumentacji z opakowania, marka pracuje nad nowymi sposobami oszczędzania papieru. W opakowaniach wykorzystany został całkowicie biodegradowalny tusz sojowy - zamiast tuszu wyprodukowanego na bazie ropy naftowej.

W badaniu Censuswide dla Huawei, co piąty respondent przyznał, że wyrzuca zużytą elektronikę na śmietnik zamiast przekazać ją do recyklingu lub ponownego wykorzystania. 1% badanych ujawniło, że posiada w domu więcej niż 10 starych telefonów, a 1 na 5 konsumentów przyznał, że nie wiedział, że jego stare telefony nadają się do recyklingu. 

Z badania wynika również, że ponad połowa (55%) konsumentów stara się dbać o środowisko każdego dnia segregując śmieci, a prawie 25% badanych stwierdziło, że największą barierą dla recyklingu są niejasne zasady stanowiące co można, a czego nie można poddawać ponownemu wykorzystaniu.

My mieliśmy już szansę przetestować Mate'a40 Pro - oto nasz materiał.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama