Google chce emitować reklamy podczas oczekiwania na połączenie

Choć pomysł wydaje się nie nowy, Google zamierza zastąpić sygnał oczekiwania na połączenie reklamami głosowymi. Podobno firma złożyła w tej sprawie wniosek patentowy, który rozpatrzono pozytywnie. Czyżby nikt wcześniej na to nie wpadł?

Mimo otrzymania patentu przez Google, nie możemy mieć pewności, że Mountain View zdecyduje się wykorzystać funkcję w swoich produktach. Być może niektórzy użytkownicy otrzymają możliwość darmowego korzystania z usług w zamian za wysłuchanie reklamy? Oby tylko nikt nie przepytywał nas z jej treści lub przerywał rozmowę celem nadania spotu dźwiękowego reklamującego podpaski.

W przeciwieństwie do banerów reklamowych na stronach internetowych lub nawet reklam emitowanych w telewizji, które można dość łatwo zignorować, czas oczekiwania na połączenie jest sytuacją, kiedy słuchamy uważnie dźwięków w słuchawce telefonu.

Google może zdecydować się na współpracę z operatorami w celu wdrożenia nowej funkcji, choć równie dobrze firma może dostarczać reklam osobom korzystającym z systemu Android, szczególnie jeśli użytkownik korzysta z połączeń VoIP. Pytanie tylko, czy Google wprowadzi targetowanie reklam po treści rozmowy, podobnie jak firma czyni w przypadku kierowania kontekstowego reklam w poczcie Gmail. Czy zrywając z dziewczyną następnym razem wysłuchasz reklamy serwisu randkowego?

Reklama

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: Google | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy