Facebook uruchomi nowe usługi zakupowe w aplikacjach

Facebook uruchamia usługę Sklepy. Ma ona pozwolić firmom na wyświetlanie oraz bezpośrednią sprzedaż swoich produktów na wszystkich platformach społecznościowych należących do Facebooka.

Sklepy na Facebooku mają połączyć działania, które zostały wprowadzone przez giganta po raz pierwszy na przestrzeni ubiegłego roku. Największy portal społecznościowy pozwoli firmom na utworzenie jednego sklepu internetowego, który będzie dostępny zarówno przez Facebook, jak i Instagram. Zintegrowana funkcja przesyłania wiadomości pozwoli klientom rozmawiać z markami oraz kupować ich produkty. Facebook ściślej zintegruje się także z Shopify oraz siedmioma innymi platformami handlu internetowego.

Celem Facebooka są jednak mniejsze firmy, których udział w programie Sklepów ma wygenerować dodatkowy przychód z reklam oraz nowe opłaty. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy