Comarch podbija Europę

W ostatnim czasie Comarch podpisał szereg umów z operatorami telekomunikacyjnymi z na wdrożenie własnych systemów billingowych i systemów do zarządzania siecią. Coraz większą część w podpisywanych kontraktach stanowią usługi konsultingowe w obszarze zarządzania procesami biznesowymi. Nowymi klientami Comarch zostali Golden Telecom na Ukrainie, BTC Mobile w Bułgarii, oraz Nursat w Kazachstanie. Wartość umów nie została ujawniona.

W ostatnim czasie Comarch podpisał szereg umów z operatorami telekomunikacyjnymi z na wdrożenie własnych systemów billingowych i systemów do zarządzania siecią. Coraz większą część w podpisywanych kontraktach stanowią usługi konsultingowe w obszarze zarządzania procesami biznesowymi. Nowymi klientami Comarch zostali Golden Telecom na Ukrainie, BTC Mobile w Bułgarii, oraz Nursat w Kazachstanie. Wartość umów nie została ujawniona.

- Podpisane kontrakty świadczą o tym, że wypracowaliśmy sobie bardzo mocna pozycję w krajach, gdzie niedawno nastąpiła deregulacja i liberalizacja rynku telekomunikacyjnego. To są dla nas ważne kontrakty, ponieważ firmy, dla których pracujemy są bardzo perspektywiczne i dynamicznie powiększają liczbę abonentów. Projekty są już w toku i dalej negocjujemy z tymi operatorami możliwość rozszerzania wdrożeń. Jesteśmy również bardzo blisko podpisania kolejnych umów w Zachodniej Europie i Stanach Zjednoczonych - mówi Piotr Piątosa, szef sektora telekomunikacyjnego w Comarch.

Reklama

BTC Mobile, główny operator w Bułgarii działający pod marką Vivatel, wybrał rozwiązania Comarch do zarządzania kanałami dystrybucji Comarch Dealer Management and Comarch Commission oraz usługi konsultingowe. Ukraiński Golden Telecom, należący do Grupy Golden Telecom, która jest wiodącym dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Internetu na Ukrainie, zdecydował się na wdrożenie Comarch Billing System, Comarch Mediation i Comarch Service Provisioning. Na wdrożenie kompleksowej platformy świadczenia usług składającej się z modułów Comarch Billing System, InterPartner Billing, Customer Care, 3ARTS, Business Process Management, Mediation and Self Care, zdecydował się również Nursat, wiodący prywatny dostawca usług telekomunikacyjnych (PSTN/IP/data/satellite) działający w Kazachstanie i w Rosji.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Comarch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy