Awaria T-Mobile Polska - co nie działa?

T-Mobile ma problemy w całej Polsce - dotyczą one dostępu do Internetu mobilnego oraz rozmów. Operator twierdzi, że pracuje nad usunięciem usterki. Co nie działa w T-Mobile? Skąd wzięła się awaria T-Mobile?

Użytkownicy T-Mobile zaczęli zgłaszać problemy w pierwszej połowie dnia. W okolicach godziny 12:00, we wtorek 16 czerwca, było wiadomo, że problem dotyczy całej Polski. W mediach społecznościowych operatora pojawiły się komentarze dotyczące braku Internetu, nieaktywnych kart SIM i niemożliwości wykonania telefonu.

"Obecnie mogą występować przejściowe utrudnienia. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym zakończeniem prac serwisowych i przywróceniem pełnej sprawności sieci" - czytamy na facebookowym profilu T-Mobile Polska. "Wciąż pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy za utrudnienia" - można przeczytać w kolejnej odpowied

Reklama

Niektórzy z abonentów zapewne nie będą mieli już problemów z siecią. Jeśli nadal one występują - warto zrestartować telefon lub router. Można również w smartfonie spróbować wyłączyć i włączyć pakiet transmisji danych, jeśli mieliśmy problemy wyłącznie z Internetem mobilnym.

 Wczoraj, w poniedziałek 15 czerwca, amerykański oddział T-Mobile, a także inni operatorzy komórkowy, mieli bardzo duże problemy techniczne - przez kilka godzin klienci musieli zmierzyć się z problemami m.in. z brakiem możliwości wykonania telefonu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy