Apple wymienia iPhone'y z zepsutym Face ID

Okazuje się, że działanie systemu rozpoznawania twarzy w iPhonie X jest zależne także od tylnego aparatu.

Wielu użytkowników iPhone'ów X narzeka na Face ID. System często nie potrafi rozpoznać właściciela, albo wręcz odwrotnie, odblokowuje smartfon osobom nieupoważnionym. Jak się niedawno okazało, w niektórych przypadkach chodzi o fizyczną usterkę, którą Apple naprawia w ramach gwarancji. 

Co ciekawe, jest ona związana z teleobiektywem tylnego aparatu. Wciąż nie zostało ujawnione dlaczego, ale po wymianie modułu aparatu głównego w wadliwym urządzeniu, Face ID działało dużo lepiej. W związku z tym, firma z Cupertino apeluje do wszystkich użytkowników, którzy mają problem z Face ID, aby zgłosili to do najbliższego serwisu. 

Przypomnijmy, że w ostatnim czasie smartfony Apple borykają się z wieloma problemami. Całkiem niedawno, Apple tłumaczyło się z poważnej awarii iPhone'ów 8, które stawały się całkowicie bezużyteczne po ostatniej aktualizacji systemu iOS. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple | iPhone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy