100 milionów sprzedanych urządzeń nawigacyjnych Garmin

Przez ostatnie 23 lata firma Garmin dostarczyła użytkownikom 100 milionów urządzeń nawigacyjnych przeznaczonych dla kierowców, sportowców, żeglarzy i podróżników.

Garmin został założony w 1989 roku przez małą grupę inżynierów, którym przyświecała ambitna idea wykorzystania technologii GPS w produktach codziennego użytku. W 1991 roku Garmin sprzedał swoje pierwsze urządzenie GPS. Sześć lat później, w 1997 roku, firma mogła się pochwalić pierwszym milionem sprzedanych produktów. W okresie następnych dziesięciu lat, do 2007 roku, do użytkowników trafiło w sumie 25 milionów urządzeń nawigacyjnych Garmin. Ostatnie pięć lat upłynęło firmie Garmin pod znakiem dynamicznego wzrostu i ekspansji na nowe rynki, co pozwoliło wywindować globalną sprzedaż do poziomu 100 milionów.

Reklama

- 100 milionów sprzedanych urządzeń to niewątpliwie wielki krok naprzód. W przeciągu zaledwie 23 lat obecności na rynku Garmin, z małej, lokalnej firmy, przekształcił się w jednego z najważniejszych globalnych graczy, który nadal z sukcesem rozszerza zakres swojej działalności - powiedział Cliff Pemble prezes i dyrektor operacyjny Garmin. - Sukces, który osiągnęliśmy, nie byłby możliwy bez naszych pracowników, prawdziwych pasjonatów potrafiących zamienić swoje marzenia w rzeczywiste produkty oraz klientów, którzy zaufali naszym rozwiązaniom - dodał.

Oprócz zapewnienia bogatej oferty produktowej dla sektora motoryzacyjnego, lotnictwa, żeglugi czy ogólnie pojętej rekreacji na świeżym powietrzu, Garmin umacnia także swoją pozycję na rynkach wschodzących - w Chinach, Indiach czy Południowej Afryce. Ponadto w ostatnich latach, dzięki inwestycjom w segmencie motoryzacyjnym OEM, Garmin nawiązał bliską współpracę z czołowymi producentami samochodów.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: firma | Garmin | GPS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy