Zaskakujący finał startu nowego operatora

Sprytna kampania reklamowa - tak można opisać informacje o starcie "nowego operatora", które pojawiły się w internecie.

Połączenie reklamy na stronie internetowej Nowyoperatorkomorkowy.pl z wejściem Inteligo do świata wirtualnych operatorów było błędem. Przeprowadzona przez agencję reklamową McCann Erickson WorldGroup kampania okazała się promocją nowej oferty sieci Plus.

Przypomnijmy, na stronie internetowej Nowyoperatorkomorkowy.pl pojawiły się informacje o starcie "nowego operatora". Po uruchomieniu strony od razu rozpoczęło się dziennikarskie śledztwo. Dziennik "Gazeta Prawna" doszedł do konkluzji, że za reklamą krył się nowy (wirtualny) operator, Inteligo. Co prawda należący do PKO BP internetowy bank rzeczywiście planuje wejść do świata MVNO, ale jeszcze nie teraz.

Reklama

"Nowy operator komórkowy to ty" - tak brzmi nowy slogan, który zastąpił wcześniejszą informację o nowym operatorze. Jest to po prostu promocja nowej oferty Mix Plus z telefonem Sony Ericsson K510i za 1 zł. To właśnie posiadający opcję kręcenia wideo telefon ma zagwarantować, że abonent zostanie "operatorem".

Oliwy do ognia w ostatnich dniach dolało samo PKO BP, które nie chciało zaprzeczyć, ani potwierdzić, informacji o Inteligo i zostaniu wirtualnym operatorem. Natomiast "podejrzanym" elementem kampanii było wyeksponowanie marki Sony Ericsson (na stronie widoczny był telefon, który odliczał czas do startu). Czy innowacyjna kampania reklamowa przyniesie oczekiwane skutki? Na pewno udało się przykuć uwagę mediów.

ŁK

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: starcie | kampania | finał | kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy