Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI

TP S.A. zaprasza szkoły z całej Polski do wzięcia udziału w konkursie "Telekomunikacja - Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI". Konkurs jest prowadzony w ramach akcji "Internet dla szkół", realizowanej we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. Można wygrać trzy zestawy po 5 komputerów dla szkół, które zwyciężą w swojej kategorii.

TP S.A. zaprasza szkoły z całej Polski do wzięcia udziału w konkursie "Telekomunikacja - Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI". Konkurs jest prowadzony w ramach akcji "Internet dla szkół", realizowanej we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. Można wygrać trzy zestawy po 5 komputerów dla szkół, które zwyciężą w swojej kategorii.

Konkurs będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie zadaniem konkursowym jest przedstawienie pracy plastycznej na temat "Telekomunikacja - Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI". Prace konkursowe należy wykonać w formie plakatu o rozmiarach 50x70 cm (format B2) dowolną techniką malarską lub rysunkową. Każda szkoła może nadesłać tylko jedną pracę.

Wszystkie prace nadesłane do 22 maja (decyduje data stempla pocztowego) zostaną ocenione przez plastyków oraz przedstawicieli TP S.A. Szkoły, z których pochodzić będą wyróżnione przez jury prace zakwalifikują się do drugiego etapu. Lista szkół nominowanych do drugiego etapu zostanie ogłoszona w dniu 1 czerwca na stronach internetowych www.tpsa.pl/600impulsow.

Reklama

W drugim etapie reprezentacje szkół (półfinalistów) rywalizować będą w zakresie wiedzy o Internecie, informatyce i komunikowaniu się. Oficjalne wyniki zwycięzców konkursu zostaną podane do 30 czerwca.

Do udziału w konkursie są zaproszeni uczniowie wszystkich szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych zawodowych oraz ogólnokształcących. Szkoły startują w trzech kategoriach: szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne.

Wszelkie informacje o konkursie, regulaminie konkursu, formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronach TP S.A.pl

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telekomunikacja | konkurs | Orange Polska S.A. | szkoły | wizja | wyobraźnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy