wRodzinie - sieć komórkowa Radia Maryja

Darmowe połączenia do studia Radia Maryja i TV Trwam, specjalna oferta telefonów dla osób starszych oraz inne usługi dodane - to wszystko oferuje nowa sieć telefonii komórkowej wRodzinie. Start sprzedaży usług przewidziano na 11 lipca, czyli w dzień pielgrzymki rodziny Radia Maryja na Jasną Górę.

CenterNet uruchomi 11 lipca nową telefonię wRodzinie - sieć skierowana ma być do rodziny Radia Maryja i TV Trwam, a także osób związanych z Wyższą Szkołą Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu czy też czytelników Naszego Dziennika. Do końca roku operator planuje pozyskać pół miliona klientów oraz tym samym osiągnąć rentowność.

- Charakter marki jest bardzo społecznościowy, ma się kojarzyć z ciepłem i rodziną, ma usprawniać dialog międzypokoleniowy. Jednocześnie logo sieci symbolizuje swego rodzaju opiekę i więzi rodzinne, a kolorystyka nawiązuje do koloru maryjnego i Kościoła Katolickiego - tłumaczy Anna Gołębiowska, dyrektor marketingu CenterNet.

Reklama

CenterNet zapewnia, że sprzedaż starterów rozpocznie się w trakcie pielgrzymki rodziny Radia Maryja na Jasną Górę. Wtedy też dystrybuowane będą startery sieci w cenie 20 złotych. Na razie sieć nie będzie sprzedawać starterów wraz z telefonami, planowana jest jednak dystrybucja telefonów spod marki Maxcom - specjalnych aparatów z dużym ekranem i wyraźniejszą klawiaturą.

CenterNet nie zdradza jednak, czy będzie współpracował jeszcze z innymi markami telefonów. Być w może w ofercie operatora pojawi się kilka modeli z portfolio telefonów marek obecnych na rynku. Cennik połączeń przedstawia się tak:

- Rozmowy z Radiem Maryja i TV Trwam - 0,00 zł

- Minuta rozmowy w sieci - 0,19 zł

- Minuta połączenia z numerami stacjonarnymi - 0,25 zł

- Minuta do innych sieci komórkowych - 0,49 zł

- Minuta połączenia z siecią Play - 0,78 zł

- Minuta połączenia z Cyfrowym Polsatem - 0,78 zł

- SMS wewnątrz sieci - 0,15 zł

- SMS do innych sieci - 0,25 zł

Kampania reklamowa wRodzinie wystartuje wraz ze startem sieci. Działania obejmą zarówno ATL jak i BTL. Na razie sieć reklamować będzie się tylko w mediach związanych z fundacją Lux Veritatis, nie planowane są działania reklamowe w innych mediach. Ponadto użytkownicy wRodzinie będą mogli wziąć udział w konkursie na wymyślenie hasła reklamowego.

Na razie sieć nie planuje zróżnicowania cen starterów. Podczas pielgrzymki będzie można kupić nie tylko kartę SIM, ale również kartę doładowującą w cenie 25 złotych. Pozostałe doładowania dostępne będą pod numerem infolinii oraz na stronie internetowej wrodzinie.com.pl. Po doładowaniu, konto użytkownika ważne będzie przez 12 miesięcy.

Na razie startery dostępne będą tylko podczas pielgrzymki i w internecie, docelowo operator zamierza uruchomić ok. 2 tysięcy punktów sprzedaży. Pierwszy znajdzie się w Toruniu.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: TV Trwam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama